عوارض و پیش آگهی از کلیه نعل اسبی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کلیه نعل اسبی ناهنجاریهای مادرزادی با اتحاد دو بافت metanephrogenic است. با توجه به اتحاد دو کلیه قبل از چرخش رخ می دهد، به طوری که کلیه ها و حالب همیشه رو به جلو. با ناهنجاری های کلیوی، چه نوع از عوارض بیماران کلیوی نعل اسب باید و چه پیش آگهی است. این مقاله به معرفی ساده به کلیه نعل اسبی را، و بیماران باید توجه بیشتری به تغییرات فیزیکی خود را در زندگی روزمره شما را بپردازد.

عوارض و نشانه های کلیه نعل اسبی

برخی از بیماران به عنوان یک مردم عادی بدون هیچ گونه علائم زندگی می کنند. و بیماران با علائم بالینی اغلب می توان به سه نوع تقسیم می شود: یکی به عقب است درد، دردهای منطقه ناف و یا توده شکمی. یکی از اختلالات گوارشی مانند نفخ، یبوست و غیره است؛ و دیگر عوارض ناشی از سیستم ادراری، مانند عفونت ادراری، هیدرونفروز، سنگ کلیه، ادرار کردن مکرر، ادرار، خون و غیره است.

پیش آگهی از کلیه نعل اسبی

با توجه به داده و پژوهش های مرتبط، ما متوجه شدیم که 60 درصد از بیماران مبتلا به کلیه نعل اسبی هیچ نشانه ای ندارند، و تنها 13 درصد از بیماران مبتلا به عفونت دستگاه ادرار یا درد پشت، 17٪ از بیماران تجربه سنگ کلیه و 25 درصد از بیماران نیاز به درمان جراحی به منظور برداشتن سنگ و رفع انسداد. اگر چه برخی از عوارض می تواند به تهدید مرگبار منجر شود، کلیه نعل اسبی آورد. نارسایی کلیه معمولا توسط کلیه نعل اسبی به رهبری نیست. به طور کلی، بیماران لذت بردن از یک پیش آگهی خوب است.

زندگی با کلیه نعل اسبی

بیمارانی که می خواهند به یک زندگی سالم شما نیاز به یک آزمون دوره در تناسب اندام و حفظ یک شیوه زندگی سالم خود را. در زندگی روزانه خود را، شما باید غذاهای سبک، میوه و سبزیجات مصرف، تعادل مصرف مواد غذایی و تغذیه دارند مصرف مایع مناسب، اجتناب از غذاهای تحریک، غذاهای ادویه دار، غذاهای ناسالم و غیره.

عوارض دیدار می تواند کمک به بیماران مبتلا به کلیه نعل اسبی پیشگیری و درمان زودرس و شیوه زندگی سالم پایه و اساس یک پیش آگهی خوب است، به طوری که بیماران کلیوی نعل اسب نیاز به مراقبت از خود. اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد نعل اسب، شما می توانید پزشکان آنلاین ما تماس بگیرید، ما را ترک پیام ها و یا ایمیل به kidney-treatment@hotmail.com ما در مدت 24 ساعت پاسخ دهید.

http://enfermedad-renal.com/Enfermedad-Renal-Cronica/1960.html





:: برچسب‌ها: کلیه نعل اسبی، درمان کلیه نعل اسبی ,
:: بازدید از این مطلب : 1846
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: